duminică, 28 iunie 2009

Cineva a murit

Am auzit , intamplator , la stiri , in dimineata zilei respective , ca Michael Jackson a murit . Am fost uluit , nu pentru ca M nu ar fi trebuit sa moara vreodata , nu pentru ca era un Superstar sau cum ii zic astia , doar ca nu am putut sa cred , si nici acum , la cateva zile , nu pot sa cred.

Nu pot sa spun ca am fost un fan inflacarat , dar am simtit ca muzica lui are valoare , ca el are valoare . M-am gandit sa scriu despre asta pentru ca am citit pe realitatea nu stiu pe cine citat , cum ca M era homosexual , si ca era controlat de nu stiu ce organizatie oculta , si altele de genul asta . Si m-am revoltat , pentru ca in mintea mea a aparut intrebarea "si ce daca?" . E atat de usor sa arunci cu noroi in cineva . Pe lumea asta , orice ai face , oricat de mult ai ajuta oamenii , tot te injura cineva , care are pretentia sa fii cumva ca Fecioara Maria, doar pentru ca el iti acorda atentie . "Te-or intrece nataraii , chiar de-ai fi cu stea in frunte" , cum spunea cineva avizat.

Si chiar daca M era homosexual . E viata lui , e alegerea lui , e placerea lui . Noi il cunoastem ca artist , nu il cunoastem pentru o partida de sex , desi multi probabil se intreaba cum ar fi fost , altfel nu ar muri atat de grija lui. Faptul ca un om face sex, dupa cum ii dicteaza dorinta , si culmea , ii mai si place asta , nu implica faptul ca are niste probleme , ci implica frustrarile auditoriului ,atunci cand se exprima cu privire la acest subiect. Sunt multi oameni care "traiesc" viata altora , a lor e prea "morala" , prea goala , prea abstracta , sunt prea cuviosi .

Tot ce pot sa spun e ca imi pare tare rau dupa el , are o muzica minunata , dansa ingrozitor de frumos , si sunt convins ca a fost un om singur , hartuit de multi "smecheri" . Imi pare rau ca a acceptat , la varsta lui , sa apara in 50 de concerte . Poate daca incerca sa faca unul , doua , sa vada cum merge ... L-au nenorocit . Iar daca familia stia ca are probleme cu medicamentele si nu a intervenit la timp , e pentru ca l-a iubit foarte mult .

Cand il urmaresc , am impresia ca aud cantecul unei mierle , am exact aceeasi senzatie . Un cantec suav , o fiinta inocenta .

We love you , Michael !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu